Rasa rajin :D

                          
Hari ni aku nak cakap tetang sebuah buku yang disebut dengan panggilan manje iaitu "NOVEL" #banyaklahkaupunyemanje#haha.Tak pernah-2 pon aku layan buku jiwang seperti "NOVEL" ni tapi nak buat camne hari ni aku rajin sampai tidow lewat cam sekarang..
almaklumlah,aku ni kan budak rajin menaip.#korang cakap aku gedik#k finee 

ada aku kisah,ni aku punye blog suke hati ummi ,abah,atok,nenek aku lha nak buat papew pon asal aku bahagie sudah.haha.Macam ni storynye,di pagi yang hening burung-2 mula berkicauan #dah mula dah loyar buruk dia sampai korea#hee~sorry fenz~
okeyh-2,aku tak nak loyar buruk dah sampai korea ni.First cuti aku bosan dengan cintamu,aku rasa buang masa,haha.sambung story aku balik,aku ade lha terjupe satu novel ni  kat rumah cousin aku.aku tengok macam menarik je,aku pon buat perangai tak malu aku tu mintak pinjam novel tu.alaa bukan sape-2 pon cousin aku jugak kan..korang nak tau tak

agak-2 korang boleh teka tak ape tajuk novel yang aku cakap tuh.biar aku bagi petunjuk,macam mane rupe novel tuh agaknye yang  buat korang terfikir-2 sampai perangai korang berubah jadi 3 suku kan..wahaha..klaa kesian pulak aku tengok korang ni menunggu-2
nak tau novel ape yang aku bace tuh sampai aku pon jadi 3 suku.#mengakuweh#

nah abik lha gambar depan novel tuh.abik kau!!!


ni lha "NOvel" yang aku cakap tuh,first aku bace tajuk dia ni macam menarik je.sebab novel ni laa bagi aku inspirasi sampai aku tergile-2 nak bace noveL ni.#takbagosbetolkan#
kalau bace novel ni kan ade happiness,kekeluargaan,kasih sayang dan sad.korang bace novel ni memang kelakar tak abiss laa!senang cerite..kate orang memang tak boleh stop ketawe.memang kelakar betol dah tuh,hihi..bersungguh betol aku bercerite hari ni..
Akhir kate dari aku,aku nak tidow..haha.sebelom tuh aku nak cakap kalau korang tak bace memang rugi abiss lha,kalau bace korang memang terbaikK..haha
#memandailahpulakakunie#hihi


kdah,aku dah letih giler sampai nak putus jari dah ni menaip,hari pon dah malam so ape lagi 
tidur lha takkan nak pegy skool pulakk...haish,k aku dah mula nak pengsan ni and katil aku pon dah memanggil,k sleep tite sudahh..kbaiii~~





No comments:

Post a Comment