Kisah Aku Budak Baru Dalam Dunia Blog..

                                      


Tak jawab dose.hihi..hari nie first saya buat post lam blog
sebab sbelum nie saya tak berape berminat & tertarik dgn berblogblog nie,dan xde mase nak buat kisah-kisah lam blog nie & saya nie nak cakap tak berape pandai tu memang tak pandai pn,yang buat saya tertarik dgn blog nie sebab nak tahu tak sebab ape..hmm..adelah,haha #Kiddingjea,sebab saya tgk ramai sangat orang buat blog ni bukan budak perempuan je budak lelaki pun ade jgak dgn berhias-hias lagi.hadoo,bnyak cantik ma.malu lha saya lau takde kan.Satu lgi sebab saya dah bosan dgn on9 nie asyik-asyik kluar yg same je,tak ke gile asyik mengadap perkara yg same je,setiap hari kan.Saya nak ucap trimas kepada adik saya *iefa*kerana sudi ajar kakak dye nie yang tak berape pandai lam blog nie jadi bole pandai sikit-2 .hee~ ..Kalau ade mase singgah lah kat blog dye,link~http://atifahfarhana.blogspot.com/~hihi. follow lha ea (:.haha,k lha dah takde idea nak cakap ape dh setakat nie je lha dulu post saya hari nie,k..laen kli saya sambung lagi..Babaii~


  

No comments:

Post a Comment